Вторник, 16.04.2024, 23:56
Офіційний сайт Аджамської сільської ради
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 555
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Контактна інформація

(0522) 311-439
(0522) 311-388
27620 Кіровоградська обл.,
Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Центральна, буд. 65

 VIII. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ  РАДИ

1.Виконавчим органом ради є виконавчий комітет, який утворюється радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського голови її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

2.Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. Персональний склад виконавчого комітету ради затверджується радою за пропозицією сільського голови.

3.Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського голови, заступника /заступників/ сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами /секретаря/ виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.

4.До складу виконавчого комітету сільської ради входить також за посадою секретар ради.

5.Очолює виконавчий комітет сільської ради сільський голова.

6.Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов`язків з відшкодуванням середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов`язаних з виконанням обов`язків члена виконавчого комітету, за рахунок коштів відповідного бюджету.

7.На осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою /діяльністю/, встановлені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» для сільського голови.

8.Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

9.До складу виконавчого комітету ради не можуть входити депутати ради, крім секретаря ради.

10.Виконавчий комітет ради організує свою діяльність у відповідності з регламентом роботи виконкому.

IX. Дострокове припиненнЯ повноважень ради

1.Повноваження ради достроково можуть бути припинені у випадках:

1.1.якщо рада прийняла рішення з порушенням Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», інших Законів, прав і свобод громадян, ігноруючи при цьому вимоги компетентних органів про приведення цих рішень у відповідність із Законом;

1.2.якщо сесії ради не проводяться без поважних причин у строки, встановлені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», або рада не вирішує питань, віднесених до її відання.

2.Повноваження ради за наявності підстав, передбачених п.1. та в інших випадках можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму. Порядок проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень ради визначається законом про місцеві референдуми.

3.Питання про дострокове припинення повноважень ради за рішенням місцевого референдуму може бути порушене сільським головою, а також не менш як однією десятою частиною громадян, що проживають на відповідній території і мають право голосу.

4.За наявності підстав, передбачених п.1., рішення суду про визнання актів ради незаконними, висновків відповідного комітету Верховної Ради України, Верховна Рада України може призначати позачергові вибори ради. Питання про призначення Верховною Радою України позачергових виборів сільської ради може порушуватись перед Верховною Радою України сільським головою.

5.Порядок проведення позачергових виборів рад визначається Законом України про вибори.

6.Рада, повноваження якої достроково припинено за рішенням місцевого референдуму, а також рада, щодо якої Верховна Рада України прийняла рішення про проведення позачергових виборів, продовжує діяти до обрання нового складу ради.

X. Підготовка рішень ради

1. Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради не повинні суперечити Конституції України, чинним законам та іншим нормативно-правовим документам.

 2. Рішення ради приймаються на її пленарному засіданні більшістю голосів депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

3. У випадку доручення радою посадовим особам ради, постійним комісіям, депутатам, виконавчому комітету ради, у межах делегованих повноважень, підготовки інформації, проєкту рішення, проведення перевірки тощо, для подальшого розгляду радою, рішення ради приймається більшістю голосів від загального складу ради та оформлюється протокольно.

4. Рішення ради підписується сільським головою (або у разі відсутності голови секретарем ради) або депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на пленарному засіданні сесії.

5. Додатки до рішень підписує секретар ради.

6. Рішення ради приймається відкритим, у тому числі поіменним, або таємним голосуванням. Таємне голосування обов’язково проводиться у таких випадках: - обрання секретаря ради, звільнення його з посади; - прийняття рішення про недовіру сільському голові.

 7. Таємне голосування може проводитися в інших випадках на вимогу не меншу як третини депутатів.

8. Рішення ради набирають чинності з дня їх прийняття, якщо не встановлено іншого строку введення цих рішень у дію.

9. Рішення сесії повинні мати порядковий номер сесії і дату.

10. Рішення ради, які стосуються прав та обов’язків громадян і мають нормативно-правовий характер, обов’язково доводяться до відома населення та набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення.

11. Протокольні рішення надсилаються виконавцям у вигляді витягів із протоколу сесії ради, підписаних секретарем ради.

12. Рада має право провести обговорення і голосування як у цілому за рішенням, такі за окремими його частинами.

13. Розгляд пропозицій, доповнень і уточнень до проєкту рішення проводиться після прийняття його за основу більшістю голосів депутатів, прийнятих на засіданні.

14. Внесені на сесії ради зауваження та пропозиції депутатів чи постійних комісій щодо проєкту рішення зачитуються і подаються в письмовій формі через секретаря сесії для доручення до інших документів сесії ради.

15. При проведенні голосування підрахунок голосів на сесії ради доручається лічильній, персональний склад якої визначається сесією. Лічильна комісія обирає зі свого складу голову і секретаря комісії.

16. Перед початком голосування головуючий уточнює формулювання пропозиції, доповнення, уточнення. Голосування може бути проведено без підрахунку голосів – за явною більшістю, якщо ні один депутат ради не зажадає іншого, або з підрахунком голосів.

17. При голосуванні з одного питання кожен депутат ради має один голос і подає його за пропозицію, проти неї, або утримується від голосування. Після закінчення підрахунку голосів головуючий на засіданні ради оголошує результати голосування: прийнято пропозицію чи відхилено.

18. Бюлетені для таємного голосування виготовляються під контролем лічильної комісії у визначеній кількості за встановленою радою формою. Бюлетені містять необхідну для голосування інформацію.

19. Лічильна комісія перед початком таємного голосування:

 - одержує від секретаря ради список депутатів ради;

 - організовує виготовлення бюлетенів;

- перевіряє наявність кабін або кімнати для голосування;

- запечатує скриньки і забезпечує всі умови для додержання таємниці голосування.

20. Кожному депутатові ради видається один бюлетень для виборів органу чи посадової особи, які обираються, або для вирішення питання, яке розглядається радою.

 21. Депутат здійснює голосування у кабіні або в окремій кімнаті для таємного голосування шляхом проставлення позначки у квадраті проти прізвища кандидата, за якого він голосує, або варіанта рішення.

22. Про результати таємного голосування лічильна комісія складає протокол, який підписують голова і секретар лічильної комісії. За доповіддю лічильної комісії рада відкритим голосуванням приймає рішення про затвердження підсумків голосування.

23. Відкрите голосування проводиться підніманням руки та шляхом поіменного голосування, секретар сільської ради веде підрахунок голосів.

24. Результати відкритого голосування оголошуються головуючим на сесії та заноситься до протоколу сесії.

25. На вимогу депутата, яка підтримана однією третиною депутатів від загального складу ради, може проводитися повторне голосування.

26. Депутат ради зобов’язаний особисто здійснювати своє право на голосування.

 27. Поіменне голосування організовує лічильна комісія. При поіменному голосуванні секретар сільської ради робить особисто у списку депутатів проти прізвища запис «за», «проти», або «утримався» та ставить помітку.

Секретар сільської ради підраховує голоси та передає списки голосування головуючому на засіданні. На підставі цих списків головуючий на засіданні оголошує результати поіменного голосування в цілому – прийнято рішення чи відхилено.

28. Результати поіменного голосування заносяться до протоколу сесії ради.

29. При виявленні помилок у порядку і техніці проведення голосування за рішенням ради проводиться повторне голосування.

 

Секретар Аджамської сільської ради                                    Крикуненко Л.Ф.

 

1 2 3 4 5 6

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Сайт Аджамської ЗШ
  • Аджамка-Forever
  • Сайт Кіровоградської районної ради
  • Кіровоградська ОДА
  • Кіровоградська РДА
  • Корисні посилання

    invest invest invest invest
    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz