Суббота, 18.05.2024, 23:28
Офіційний сайт Аджамської сільської ради
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 555
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Контактна інформація

(0522) 311-439
(0522) 311-388
27620 Кіровоградська обл.,
Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Центральна, буд. 65

ІV. Заповнення Форми ПП-1

 

 1. Форму ПП-1 рекомендується використовувати з метою наведення інформації про досягнення цілей державної політики за рахунок коштів загального та спеціального фондів у межах орієнтовних граничних показників на середньостроковий період, доведених фінорганом, та розрахованих головним розпорядником надходжень спеціального фонду.

Доцільно щоб інформація, що наводиться у Формі ПП-1, повною мірою характеризувала діяльність головного розпорядника та охоплювала всі сфери, у яких він забезпечує формування та / або реалізацію державної політики, висвітлювала найбільш суспільно значущі результати його діяльності та враховувала відповідні показники діяльності відповідальних виконавців бюджетних програм.

 

 2. У пункті 1 зазначається найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету, код Типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, код за ЄДРПОУ, а також код бюджету.

3. У пункті 2 наводиться перелік цілей державної політики у сферах діяльності, реалізацію яких забезпечує головний розпорядник коштів місцевого бюджету, зокрема таких, що висвітлюють врахування ґендерного аспекту, а також показники їх досягнення за рахунок коштів загального та спеціального фондів разом:

 

        у графах 1, 2 - порядковий номер та найменування цілі державної політики;

        у графі 3 -  одиниця виміру показника досягнення цілей;

        у графі 4 - показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

        у графах 5 - показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період; 

        у графах 6-8 - розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

У разі якщо на середньостроковий період не передбачаються цілі державної політики, досягнення яких здійснюється в межах бюджетних програм поточного бюджетного періоду та / або здійснювалося в межах бюджетних програм попереднього бюджетного періоду, такі цілі можуть включатися окремим рядком із зазначенням показників їх досягнення на відповідні бюджетні періоди.

Не доцільно включати окремим рядком цілі державної політики поточного та попереднього бюджетних періодів, які по суті є тотожними до цілей на середньостроковий період (змінено їх формулювання) і показники їх досягнення аналогічні показникам досягнення цілей на середньостроковий період.

Рекомендується, щоб цілі державної політики:

відповідали пріоритетним цілям, визначеним стратегічними та програмними документами, актами законодавства та іншими нормативно-правовими актами, планами діяльності головних розпорядників на середньостроковий період;

спрямовувалися на досягнення певного результату;

оцінювалися за допомогою показників досягнення цілей.

Доцільно, щоб цілі давали розуміння щодо кінцевого результату діяльності головного розпорядника у відповідній сфері або чітко визначали напрям руху змін, спрямованих на покращання ситуації або вирішення проблем у сфері діяльності.

Не бажано допускати під час визначення цілей такі формулювання, як «реалізація державної політики», «забезпечення діяльності», «виконання зобов’язань».

Для кожної цілі державної політики рекомендується визначати показники її досягнення.

Показники досягнення цілей доцільно визначати як інтегровані показники, що враховують результати, отримані за рахунок реалізації усіх або декількох бюджетних програм.

Доцільно, щоб показники досягнення цілей виконавчих органів місцевих рад характеризували досягнення та зрушення, що відбулися на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Рекомендується, щоб показники досягнення цілей:

характеризували прогрес у досягненні цілей державної політики у середньостроковому періоді;

характеризували стан та зміни у сфері діяльності головного розпорядника;

надавали можливість відстеження досягнення цілей державної політики у динаміці та порівнянності показників досягнення цілей за роками;

висвітлювали ефект, який отримують економіка та суспільство завдяки діяльності головного розпорядника;

перевірялися та підтверджувалися офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку.

Під час визначення показників досягнення цілей державної політики рекомендується враховувати усі витрати головного розпорядника на відповідну сферу діяльності, включаючи міжбюджетні трансферти.

Кількість показників досягнення однієї цілі, як правило, не має перевищувати трьох. Не доцільно, щоб показники, визначені для однієї цілі державної політики, дублювалися для іншої. Для показників досягнення цілей, що потребують методологічних роз’яснень їх змісту, головному розпоряднику рекомендується  розробити методику їх розрахунку.

4. У пункті 3 наводиться інформація щодо обсягів та структури видатків та надання кредитів за бюджетними програмами.

У підпункті 3.1 зазначаються відповідальні виконавці бюджетних програм і видатки та надання кредитів за бюджетними програмами за загальним та спеціальним фондами, у тому числі за бюджетом розвитку:

у графі 1 – номер цілі державної політики, визначеної у пункті 2 цієї форми;

у графах 2 – 4 – код відповідної класифікації видатків та кредитування бюджету;

у графі 5 – найменування відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету;

у графі 6 (20__ рік (звіт)) – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період;

у графі 7 (20__ рік (затверджено)) – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період;

у графах 8 – 10 (20__ рік (план)) – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період.

 

 5. Загальний обсяг видатків та надання кредитів (рядок «УСЬОГО, у тому числі:») дорівнює сумі видатків та надання кредитів за відповідними виконавцями та дорівнює сумі за усіма бюджетним програмами за загальним та спеціальним фондами.

У разі якщо реалізація бюджетної програми не передбачається у середньостроковому періоді, здійснюється співставлення показників відповідно до пункту 5 розділу третього  цих  Методичних рекомендацій.

У підпункті 3.2 зазначається пояснення щодо запропонованих головним розпорядником основних змін у структурі видатків та надання кредитів за бюджетними програмами на середньостроковий період порівняно із поточним бюджетним періодом.

 

6. У пункті 4 наводиться інформація щодо відмінностей показників на перший та другий роки середньострокового періоду, включених до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету, від показників на другий та третій роки середньострокового періоду, передбачених прогнозом місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді.

У підпункті 4.1 наводиться інформація щодо обсягів видатків та надання кредитів, цілі державної політики та показники їх досягнення:

у графі 1 – найменування цілей державної політики та показників їх досягнення;

у графах 2, 5 – показники видатків / надання кредитів, передбачені прогнозом місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді;

у графах 3, 6 – показники видатків / надання кредитів, включені до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету;

у графах 4, 7 розраховується відхилення показників видатків / надання кредитів, включених до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету, від відповідних показників прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді.

У підпункті 4.2 доцільно надати пояснення відмінностей показників, включених до пропозиції до прогнозу місцевого бюджету, від відповідних показників прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді.

 

 

1 2 3

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Сайт Аджамської ЗШ
  • Аджамка-Forever
  • Сайт Кіровоградської районної ради
  • Кіровоградська ОДА
  • Кіровоградська РДА
  • Корисні посилання

    invest invest invest invest
    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz