Воскресенье, 05.05.2024, 15:00
Офіційний сайт Аджамської сільської ради
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 555
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Контактна інформація

(0522) 311-439
(0522) 311-388
27620 Кіровоградська обл.,
Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Центральна, буд. 65

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом фінансово-економічного

 відділу Аджамської  сільської ради

                                                                                                       01 липня 2021 року № 18     

 

ІНСТРУКЦІЯ

щодо складання прогнозу місцевого бюджету

Аджамської сільської територіальної громади

на 2022-2024 роки

 

І. Загальні положення

 

1. Ця Інструкція розроблена відповідно до  статті 751 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) та Наказу Міністерства фінансів України від 23.06.2021 року № 365.

 

2. Ця Інструкція регламентує основні положення про складання, розгляд та схвалення прогнозу місцевого бюджету Аджамської сільської територіальної громади (далі – місцевий бюджет), правила оформлення прогнозу місцевого бюджету, порядок заповнення Типової форми прогнозу місцевого бюджету та додатків до неї.

 

3. У цій Інструкції терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі та інших нормативно-правових актах, що регламентують бюджетний процес.

 

4. Прогноз місцевого бюджету складається з урахуванням данних :

    за попередній бюджетний період (звіти) –  зведенні данні річних звітів за попередній бюджетний період, надані органами Казначейства (далі – показники відповідно до річного звіту за попередній бюджетний період);

    на поточний бюджетний період (затверджено) – показники, затверджені розписом місцевого бюджету на поточний бюджетний період (з урахуванням усіх внесених змін станом на 01 липня року, що передує плановому) (далі – показники, затверджені розписом на поточний бюджетний період);

    на середньостроковий період (план) – показники за видами доходів та розподіл орієнтованих граничних показників видатків та кредитування місцевого бюджету на плановий бюджетний період, які є основою для складання проекту рішення про місцевий бюджет, та наступні за плановим два бюджетні періоди (далі – розподіл показників на середньостроковий бюджетний період).

 

 

5. Орієнтовні граничні показники видатків місцевого бюджету та надання кредитів з місцевого бюджету на середньостроковий період головному розпоряднику бюджетних коштів та пропозиції до прогнозу місцевого бюджету рекомендується  складати з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи за такими формами:

Орієнтовні граничні показники видатків місцевого бюджету та надання кредитів з місцевого бюджету головному розпоряднику бюджетних коштів на 20__ – 20__ роки (далі – орієнтовні граничні показники) (додаток 1);

Пропозиція до прогнозу місцевого бюджету на 20__ – 20__ роки загальна (Форма ПП-1) (далі – Форма ПП-1) (додаток 2);

Пропозиція до прогнозу місцевого бюджету на 20__ – 20__ роки індивідуальна (Форма ПП-2) (далі – Форма ПП-2) (додаток 3);

Пропозиція до прогнозу місцевого бюджету на 20__ – 20__ роки додаткова (Форма ПП-3) (далі – Форма ПП-3) (додаток 4);

Показники міжбюджетних трансферів (іншим місцевим бюджетам), які передбачаються в прогнозі місцевого бюджету на 20__ - 20__ роки (додаток 5).

 

6. Усі вартісні показники прогнозу місцевого бюджету  наводяться у гривнях, з округленням до цілого числа.

 

7. У формі орієнтовних граничних показників зазначається розподіл орієнтовних граничних показників видатків місцевого бюджету та надання кредитів з місцевого бюджету на середньостроковий період

 

8. У прогнозі місцевого бюджету код та найменування рекомендується зазначати :

    місцевого бюджету - відповідно до довідника місцевих бюджетів, затвердженого Мінфіном (далі – код бюджету);

    доходів місцевого бюджету - відповідно до бюджетної класифікації, затвердженої Мінфіном;

    видатків та надання кредитів з місцевого бюджету - відповідно до Економічної класифікації видатків бюджету, Програмної та Типової програмної класифікацій видатків та кредитування місцевого бюджету, затверджених Мінфіном;

    головних розпорядників бюджетних коштів - згідно з Типовою відомчою класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженою Мінфіном, та  установчими документами.

 

IІ. Основні положення про складання, розгляд та схвалення прогнозу місцевого бюджету

 

1. Прогноз місцевого бюджету формується щороку.

 

2. Процес формування прогнозу місцевого бюджету здійснюється учасниками бюджетного процесу відповідно до вимог бюджетного законодавства.

 

3. Прогноз місцевого бюджету складається на основі поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу місцевого бюджету, які подаються до фінансово-економічного відділу до 15 липня, але не пізніше 01 серпня року, що передує плановому. Сформований прогноз місцевого бюджету фінансово-економічний відділ Аджамської  сільської ради (далі – Фінвідділ) подає виконавчому комітету Аджамської сільської ради (далі – Виконавчий комітет) не пізніше 15 серпня року, що передує плановому.

 

4. Виконавчий комітет відповідно до норм статті 751 Кодексу забезпечує:

    - розгляд поданого Фінвідділом прогнозу місцевого бюджету;

    - схвалення прогнозу місцевого бюджету до 01 вересня року, що передує плановому, в установленому законодавством порядку;

    - подання у п’ятиденний строк після схвалення прогнозу місцевого бюджету  разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до Аджамської сільської ради для розгляду у порядку, визначеному радою;

    - оприлюднення у десятиденний строк після схвалення прогнозу місцевого бюджету на офіційному сайті або у інший спосіб відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

   ІІІ. Складання, розгляд та аналіз пропозицій до прогнозу місцевого бюджету.

 

1. Головному розпоряднику рекомендується організувати та забезпечити складання пропозиції до прогнозу місцевого бюджету і подати її до фіноргану з використанням форм, затверджених Методичними рекомендаціями щодо здійснення підготовки пропозицій до прогнозу місцевого бюджету.

2.  Під час заповнення форм пропозицій до прогнозу місцевого бюджету у 2021 році слід враховувати такі особливості:

- головні розпорядники коштів місцевих бюджетів новостворених територіальних громад та районів  графу 20__(звіт) заповнюють у співставних умовах та за умови наявності інформації;

- у формі ПП-1 пункт 4 «Порівняння із показниками прогнозу місцевого бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді» заповнюють головні розпорядники коштів місцевого бюджету лише тих бюджетів, по яких складався прогноз місцевого бюджету на 2021-2023 роки.

Також, при застосуванні Методичних рекомендацій слід звернути увагу на те, що :

  • орієнтовні граничні показники доводяться до головних розпорядників коштів за

загальним та спеціальним фондами в частині видатків та за загальним фондом в частині надання кредитів;

  • кількість цілей державної політики у сферах діяльності, реалізацію яких забезпечує

головний розпорядник коштів місцевого бюджету зазначених у пункті 2 форми ПП-1 має відповідати кількості таких цілей зазначених у пункті 3.1 форми ПП-1;

  • у формах ПП-1 та ПП-3 зазначаються усі бюджетні програми, які плануються

головним розпорядником коштів місцевого бюджету;

  • у деяких пунктах форм пропозицій до прогнозу (напрями використання

бюджетних коштів, показники міжбюджетних трансферів, відповідальні виконавці, тощо) зазначається необхідна кількість показників, визначена головним розпорядником коштів місцевого бюджету.

Форми пропозиції до прогнозу місцевого бюджету доцільно заповнювати послідовно –  Форма ПП-2 заповнюється на підставі показників Форми ПП-1 і лише після заповнення зазначених форм та за потреби заповнюється Форма ПП-3.

 

3. Джерелами інформації для заповнення форм пропозиції до прогнозу місцевого бюджету можуть бути:

стратегія розвитку відповідної території;

галузеві регіональні / місцеві програми;

річний звіт про виконання місцевого бюджету за попередній бюджетний період;

інформація про досягнення цілей державної політики, з показниками досягнення цілей за результатами попереднього бюджетного періоду;

звіти про виконання паспортів бюджетних програм за попередній бюджетний період;

розпис місцевого бюджету на поточний бюджетний період (з урахуванням усіх внесених змін станом 01 липня року, що передує плановому);

паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період;

прогноз місцевого бюджету, схвалений у попередньому бюджетному періоді;

план діяльності головного розпорядника на середньостроковий період;

інша інформація, визначена фінорганом.

 

4. З метою зіставлення показників за бюджетними програмами у разі змін у структурі бюджетних програм головного розпорядника звітні показники за попередній бюджетний період та показники поточного бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, що формується у пропозиції до прогнозу місцевого бюджету на середньостроковий період згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету, затвердженої Мінфіном.

 

5. У разі якщо бюджетна програма не передбачається на середньостроковий період:

показники за бюджетною програмою поточного бюджетного періоду зазначаються окремим рядком;

показники за бюджетною програмою попереднього бюджетного періоду приводяться у відповідність до Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету поточного бюджетного періоду, а у разі, якщо бюджетної програми у поточному бюджетному періоді не передбачено, – то такі показники зазначаються окремим рядком.

 

6. Разом з пропозицією до прогнозу місцевого бюджету головному розпоряднику рекомендується подавати необхідні для здійснення фінорганом аналізу пропозиції до прогнозу місцевого бюджету документи та матеріали, а  також детальну інформацію за формами, які в разі потреби щороку фінорган може доводити до головних розпорядників.

 

7. У разі передбачення у пропозиціях до прогнозу місцевого бюджету, поданих головними розпорядниками, надання міжбюджетних трансфертів іншим місцевим бюджетам, фіноргану рекомендується у триденний строк з дня отримання таких пропозицій до прогнозу місцевого бюджету надіслати обсяги таких міжбюджетних трансфертів на середньостроковий період іншим фінорганам за формою, наведеною у додатку 5 до  Методичних рекомендацій, для врахування ними під час складання прогнозу місцевого бюджету.

 

8. Фіноргану рекомендується здійснювати аналіз отриманих від головних розпорядників пропозицій до прогнозу місцевого бюджету щодо відповідності загальним орієнтовним граничним показникам, дотримання доведених фінорганом фінансових обмежень, організаційних та інших вимог, а також вимог, визначених  Методичними рекомендаціями.

 

9. Фіноргану рекомендується вживати заходи для усунення розбіжностей з головними розпорядниками щодо показників, що містяться у пропозиціях до прогнозу місцевого бюджету (шляхом проведення нарад, консультацій, робочих зустрічей тощо).

 

10. За результатами вжитих заходів, а також отриманої інформації щодо надання іншими місцевими бюджетами трансфертів, фіноргану рекомендується довести до окремих головних розпорядників уточнені орієнтовні граничні показники, відповідно до яких головний розпорядник коштів має надати уточнену пропозицію до прогнозу місцевого бюджету у терміни, визначені фінорганом, але не пізніше 10 серпня року, що передує плановому.

 

11. Інформація, що міститься у пропозиціях до прогнозу місцевого бюджету головних розпорядників, може бути основою для складання прогнозу місцевого бюджету.

 

1 2 3

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Май 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Сайт Аджамської ЗШ
  • Аджамка-Forever
  • Сайт Кіровоградської районної ради
  • Кіровоградська ОДА
  • Кіровоградська РДА
  • Корисні посилання

    invest invest invest invest
    Copyright MyCorp © 2024
    uCoz