Понеділок, 08.03.2021, 04:57
Офіційний сайт Аджамської сільської ради
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 535
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Контактна інформація

(0522) 311-439
(0522) 311-388
27620 Кіровоградська обл.,
Кропивницький район, с. Аджамка, вул. Центральна, буд. 65

3.17.Забезпечує соціальний захист дітей, розлучених із сім’єю, дітей-біженців, дітей, які потребують додаткового захисту.

3.18.Забезпечує підготовку рішень виконавчого органу сільської ради, як органу опіки та піклування та його висновків при розгляді судом спорів щодо визначення імені, прізвища, по батькові дитини, участі одного з батьків у вихованні дитини, місця проживання дитини.

3.19.Забезпечує соціальний захист внутрішньо переміщених дітей без супроводу законних представників на підставі заяви про взяття дитини на облік як особи, переміщеної з тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції, поданої до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної держадміністрації.

3.20.Приймає участь у допиті малолітніх і неповнолітніх свідків, судовому розгляді за участю неповнолітнього обвинуваченого.

3.21.Здійснює контроль за цільовим використанням аліментів.

3.22.Здійснює перевірку за необхідності умов роботи працівників, яким не виповнилось 18 років, на підприємствах, в установах та організаціях різних форм власності.

3.23.Проводить заходи щодо збору та подання до служби у справах дітей райдержадміністрації документів, які:

3.23.1. підтверджують наявних правових підстав для усиновлення дитини відповідно до вимог пунктів 5,6,9 Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлення дітей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 року №905, для розв’язання питання взяття дитини на місцевий облік дітей, які можуть бути усиновлені;

3.23.2. необхідні для влаштування дитини до прийомної сім’ї (відповідно до Положення про прийомну сім’ю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 №565), дитячого будинку сімейного типу (відповідно до Положення про дитячий будинок сімейного типу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 року №564), сім’ї патронатного вихователя (відповідно до Порядку створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, влаштування, перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 року №148).

3.24.Забезпечує реалізацію державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.

3.25.Консультує з питань застосування законодавства щодо призначення пенсій, страхових виплат, соціальної допомоги, житлових субсидій, надання пільг, компенсацій за догляд (надання соціальних послуг), санаторно-курортного лікування, компенсаційних виплат за санаторно-курортне лікування та відшкодування вартості проїзду громадянам деяких пільгових категорій, оздоровлення та відпочинок дітей, отримання засобів реабілітації, захисту прав дитини, опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена, надання соціальних та реабілітаційних послуг, встановлення статусу особи, з інших питань, пов’язаних із соціальною підтримкою населення.

3.26.Визначає потреби громади в соціальних послугах.

3.27.Забезпечує надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів.

3.28.Виявляє сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах.

3.29.Організовує надання соціальних, реабілітаційних послуг відповідно до потреб громади.

3.30.Забезпечує підбір та направлення дітей (відповідних категорій), які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до дитячих закладів оздоровлення, відповідно до Методичних рекомендацій.

3.31.Контролює призначення та виплату одноразовової допомоги та компенсацій, що фінансуються за рахунок коштів бюджету територіальної громади.

3.32.Вирішує відповідно до законодавства питання про надання допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби служби та військової служби за призовом осіб офіцерського складу) або відставку, особам з інвалідністю з дитинства, багатодітним сім’ям у будівництві індивідуальних жилих будинків, проведенні капітального ремонту житла, у придбанні будівельних матеріалів; відведення зазначеним особам у першочерговому порядку земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва та городництва.

         3.33.Організовує для малозабезпечених громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, які проживають у будинках-інтернатах, побутового обслуговування, продажу товарів у спеціальних магазинах і відділах за соціально доступними цінами, а також безоплатного харчування.

3.34.Забезпечує захист прав та законних інтересів повнолітніх осіб, які потребують встановлення опіки або піклування, недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена.

3.35.Забезпечує ведення обліку багатодітних сімей.

3.36.Забезпечує профілактику бездомності та соціального сирітства.

3.37.Вживає заходи реагування на звернення та повідомлення про вчинення домашнього насильства, у тому числі організацію надання тимчасового притулку особам, які постраждали від домашнього насильства і торгівлі людьми.

3.38.Вживає заходи щодо усунення дискримінації за ознакою статі відповідно до законодавства про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та протидії дискримінації.

3.39.Визначає потреби громади у надавачах соціальних і реабілітаційних послуг, у тому числі особам з інвалідністю, залежно від потреб громади у відповідних послугах, а також підготовку необхідного обґрунтування для прийняття рішення про створення або залучення відповідних надавачів.

3.40.Планує соціальні послуги і видатки на їх надання, підготовку відповідних пропозицій до проектів місцевих програм соціального розвитку, проекту бюджету територіальної громади.

3.41.Проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення, спрямованої на:

3.41.1. підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми, жорстокому поводженню з дітьми, а також запобігіння та протидії домашньому насильству;

3.41.2. спонукання людей до переходу «від очікування допомоги до самореалізації»;

3.41.3. формування сімейних цінностей, почуття причетності до розвязання важливих соціальних завдань обєднаної територіальної громади.

3.42.Розробляє проекти розпоряджень сільського голови територіальної громади, що стосуються діяльності служби та проекти рішень, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.

3.43.Забезпечує реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я на території сільської ради.

  3.44.Опрацьовує запити на публічну інформацію та депутатські звернення.

3.45.Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.

3.46.Готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до її компетенції.

3.47.Здійснює інші передбачені законодавством повноваження.

 

4. Служба має право:

4.1.Одержувати в установленому порядку для виконання покладених на нього завдань необхідні документи, інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали від посадових осіб структурних підрозділів органів місцевого самоврядування і підприємств, що належать до сфери їх управління. З метою забезпечення своєчасного виконання завдань, які потребують оперативного вжиття відповідних заходів, посадові особи зобов'язані невідкладно подавати необхідні матеріали на вимогу служби.

4.2.Залучати за згодою керівників структурних підрозділів органів місцевого самоврядування спеціалістів з метою підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, а також розроблення і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань;

4.3.Співпрацювати з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, територіальними структурними підрозділами Національної поліції під час виконання покладених на неї завдань.

4.4.Взаємодіяти зі службами у справах дітей, управлінням та департаментом соціального захисту обласної та районної державних адміністрацій, обласним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, іншими суб’єктами соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю, закладами всіх форм власності, громадськими організаціями.

4.5.Звертатися до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей.

4.6.Порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ, навчальних закладів усіх форм власності дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім’ю та навчальні заклади.

4.7.Перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності, стан виховної роботи з дітьми у навчальних закладах за місцем проживання, а також, у разі необхідності, умови роботи працівників молодших 18 років на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.

4.8.Представляти за дорученням, у разі необхідності, інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності.

4.9.Запрошувати для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з’ясування причин, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів щодо усунення таких причин.

4.10.Скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції.

4.11.Залучатись службою у справах дітей райдержадміністрації до заходів щодо організації знайомства дитини з кандидатами в усиновлювачі, прийомні батьки, батьки-усиновлювачі, присутніми при встановлені контакту, складанні акта про знайомство кандидатів з дитиною, а також залученими до розгляду документів громадян, які виявили бажання усиновити дитину (у тому числі в ситуації, коли один із подружжя бажає усиновити дитину другого з подружжя), до обстеження умов проживання та складання відповідного акта.

4.12.Відвідувати дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають на обліку у службі, за місцем їх проживання, навчання і роботи.

4.13.Вносити пропозиції керівництву сільської ради з питань, віднесених до компетенції відділу

 

5. Керівництво службою та організація її діяльності

5.1.Служба складається з уповноваженої особи, яка є посадовою особою органу місцевого самоврядування (далі - керівник), призначається на посаду розпорядженням сільського голови на конкурсній основі або за іншою процедурою, передбаченою законодавством. Виконує свої посадові обов'язки згідно з посадовою інструкцією.

5.2.Працівники служби призначаються на посади і звільняються з посад сільським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Виконують свої посадові обов'язки згідно з посадовими інструкціями.

5.3. Керівник служби:

5.3.1. здійснює керівництво діяльністю служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань, забезпечує дотримання трудової та виконавської дисципліни, а також за роботу підпорядкованих службі закладів;

5.3.2. видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

5.3.3. за дорученням представляє сільську раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до її компетенції.

5.4. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції служби, в ній може утворюватися колегія у складі уповноваженої особи(голова колегії), керівників інших виконавчих органів сільської ради, органів внутрішніх справ, представників підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян та благодійних організацій.

Склад колегії затверджується сільським головою за поданням служби.

5.5.Матеріально-технічне забезпечення служби здійснює сільська рада.

5.6.Служба утримується за рахунок коштів сільського бюджету.

 

1 2 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Сайт Аджамської ЗШ
  • Аджамка-Forever
  • Сайт Кіровоградської районної ради
  • Кіровоградська ОДА
  • Кіровоградська РДА
  • Корисні посилання

    invest invest invest invest
    Copyright MyCorp © 2021